niedziela, 31 marca 2013

Rozdział 5

No i wreszcie skończyły się lekcje. Chociaż w sumie było całkiem fajnie , jakieś 10 min prawie każdej lekcji nauczyciele wypytywali czy wszystko w porządku z moim zdrowiem . Oprócz Profesor Sprout. Ona poświęciła temu całą lekcje , więc mieliśmy wolne . 
Szłam korytarzem do pokoju wspólnego Gryffindoru , ale ktoś zaszedł mnie od tyłu i delikatnie zasłonił dłońmi moje oczy. 
- Zgadnij kto .
- Syriusz - zaśmiałam się
- Skąd wiedziałaś ? - był szczerze zdziwiony
- Bo tylko ty tak  ładnie pachniesz 
- Co ?!
- Wypowiedziałam to na głos !? Jezu . 
Jak ja mogłam to na głos powiedzieć ! Ale się wygłupiłam i jak mu się teraz wytłumaczę .
- Możesz to powtórzyć ? 
- Ale co ? 
- To co powiedziałaś . 
Dobra chyba najlepszym rozwiązaniem będzie jak udam , że nic takiego nie mówiłam.
- Ale nie wiem o co Ci chodzi. 
Złapał mnie za nadgarstki i przyciągnął do siebie . na karku poczułam zimne dreszcze , jaki on był słodki. 
- Co słyszałeś ? - uśmiechnęłam się . 
Ta sytuacja już mnie zaczęła bawić . 
- Że ładnie pachnę . 
- Bo to prawda - zaśmiałam się. 
Nie wiem co mi się działo ale Jego uścisk był jak narkotyk , chciało mi się śmiać.. miałam ochotę go pocałować . A może to po prostu była miłość....? 
- Serio ?
- Jak najbardziej . 
- Wiesz.. właściwie to ty też ładnie pachniesz . - kąciki Jego ust zadrżały w uśmiechu.
Zbliżył się do mnie jeszcze bardziej , tak że nasze ciała się stykały . 
Oplotłam ręce wokół Jego szyi. Zbliżył swoją twarz do mojej i wtedy...
- Wchodzicie czy nie !? - to była Gruba Dama.
Odskoczyliśmy od siebie błyskawicznie . Byłam strasznie zmieszana . 
Weszłam do Pokoju Wspólnego przez dziurę w portrecie i pobiegłam prosto do dormitorium nie zważając na Syriusza , który mnie wołał. 
W dormitorium siedziała Lily i czytała książke . Jejku ! Jakie emocje , cała byłam rozpalona . Nie mogłam przestać się uśmiechać. Rzuciłam się na łóżko i schowałam głowę w poduszkę . Cały czas się uśmiechałam , jakoś nie mogłam przestać . Myślałąm tylko o nim , o tych czarnych , zmierzwionych włosach i szarych ślicznych oczach .
- Nati ? Wszystko w porządku ? Jesteś jakaś taka rozpalona , chyba jesteś chora. - to była Lilka.
- Tak.. a moja choroba nazywa się Syriusz Black – powiedziałam i znowu się uśmiechnęłam.
- Co ?
Moja przyjaciółka była trochę zdezorientowana.
- Nie za bardzo rozumiem..
- Usiądź..wszystko ci opowiem .
Kiedy byłam już w połowie opowieści musiałam wszystko zacząć od nowa ! Przyszła reszta dziewczyn i też chciały wiedzieć o co chodzi.
- No i potem tutaj wbiegłam.. - skończyłam opowieść.
- Ale jaja.. - podsumowała Sarah
- Dobrze powiedziane – przyznała Lily.
- I co ja mam teraz zrobić ?! - byłam nieco poirytowana .
- No chyba nie masz zamiaru go unikać.. - Kate jakby czytała mi w myślach.
- A czemu nie ?
- NATALA! - krzyknęły wszystkie .
- No dobra już dobra .. coś wymyślimy. - nie wiedziałam jak mam się zachować . No bo co miałam teraz tak po prostu z nim gadać? Czy może nie..? To wszystko było zbyt skomplikowane.
_________________________________
Miałam jeszcze napisać to z punktu widzenia Syriusza ale jadę do cioci a potem nie będe miała kompa , wiec macie . Jak wam się podoba ?

18 komentarzy:

  1. O jejciu! Prawie się pocałowali!
    Arrrgh! Gruba Damo, nie lubię Cię :P
    Błagam, pisz szybko (jak na razie super Ci wyszło - trzy rozdziały w dwa dni)
    Czekam i życzę weny ;**
    Jestęę Kottę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki :D No ostatnio własnie mam wene :O

      Usuń
  2. Oceniłam Twojego bloga.
    Serdecznie zapraszam.
    Mam nadzieję, że przyjmiesz moją lekką krytykę z pokorą.
    http://pisanie-to-sztuka.blogspot.com/2013/03/5-lily-and-james-love.html
    Pozdrawiam i życzę Ci mnóstwa weny.
    Loony.

    OdpowiedzUsuń
  3. O. Mój. Boże. Kooooooocham twój blog ! Jest zajebisty! ;D świetnie piszesz i nie mogę się doczekać następnego rozdziału!!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, świetne, świetne <3 A ja czekam na dalszy ciąg :D Bo się nie mogę doczekać. Weny, weny i jeszcze raz weny ;* PEDOFILU ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero teraz weszłam na twojego bloga i jestem mile zaskoczona! :D
    Widać, że masz własny styl pisania i to bardzo dobrze. :D

    Jak mogłaś przerwać ten słodki moment z Natalią i Syriuszem ja się pytam?! No nic, życzę weny i zapraszam do mnie: http://harry-and-ginny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tu chyba pierwszy raz i wiesz co Ci powiem? Podoba mi się to co piszesz. Spróbuj jeszcze niektóre szczegóły rozwijać, ale to tylko taka moja mała uwaga. Czekam ze zniecierpliwieniem na następny rozdział. Niech oni się wreszcie pocałują, no!
    Wpadnij do mnie kiedyś: http://fredxluna.blogspot.com/
    Ściskam ciepło,
    Róża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chce żeby oni się wreszcie pocałowali ! Ale mam 100 pomysłów na minutę i nei wiem , który wybrać ^^ Dzięki Wielkie za miłe słowa :*

      Usuń
  7. Jestem tu pierwszy raz i pozytywny ZASKOK:)
    nadrobiłam wszystko;) Świetny!!!

    PS.Wyłącz weryfikacje;)

    PS.2. Zapraszam do mnie:
    http://topin-zawszespoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie nie umiem tego usunąć :/
      Dziękujem :*

      Usuń
    2. Ustawienia-->Posty i komentarze-->Włącz weryfikację obrazkową -->NIE

      <Mam nadzieje, że choć trochę pomogłam;)

      Usuń
    3. Udało się ;) Dziękuje bardzo ^^

      Usuń
    4. Proszę;) W zamian proszę o nowy rozdział hehe;)

      Usuń
    5. Może nawet jutro będzie :D
      Bo mam wene a cały czas brak czasu ;c

      Usuń